Decyzje, wybory … no cóż … po prostu życie.

Ciągle, codziennie wybieramy … gdzie, przy wyborze … u niektórych zwycięża to silniejsze, u niektórych zdrowy rozsądek, który czasami jest właśnie tym silniejszym, u niektórych okoliczności.   

Ciągle, codziennie podejmujemy decyzje … bardziej lub mniej wiążące.

Czas pokazuje, czy były one słuszne. Wiem jedno, gdy tylko okazuje się, że podjęłam złą decyzję (a to ponoć około 80% wszystkich naszych wyborów) powinna nastąpić natychmiastowa korekta działania …

Sięgam pamięcią 8 lat wstecz. Wtedy to nastąpiła całkowita rewolucja w moim życiu zawodowym dzięki słusznie podjętej wiążącej decyzji.

Pracowałam na etacie w międzynarodowej firmie na odpowiedzialnym stanowisku. 10 lat. Byłam ceniona, uwielbiałam tę pracę.

Wtedy zjawiła się Akuna i system MLM. Fascynacja tą formą przedsiębiorczości bardzo szybko przekształciła się w pasję. Pasję tworzenia struktur, pasję pomaganiu ludziom w budowaniu ich biznesów, pasję, która wprowadziła mnie w niekończący się stan „flow”.   

foto by Ania Mazur

W ciągu pierwszych dwóch lat współpracy z Akuną przeczytałam więcej książek aniżeli wcześniej.

Rezygnacja z pracy w korporacji była jedną z najtrudniejszych decyzji w moim życiu. Absolutnie nie wiedziałam, co mnie czeka, nie znałam MLM i nie znałam Akuny. Ważne było to, że wiedziałam, że etat nie da mi tego, o czym marzę, nie pozwoli mi na realizację moich celów. Wiedziałam, bo tego już doświadczyłam.

Wraz z Akuną zobaczyłam swoją przyszłość, tę za 10 lat.

Wraz z działaniem marzenia zaczęły się przeistaczać w cele, realizowane cele.

Wraz z podjęciem tej trudnej decyzji pojawiło się zadowolenie … nie … śmiało mogę powiedzieć, że szczęście wkroczyło w moje życie. Czas pokazał!

Piękne życzenia świąteczne złożyła mi pewna ważna dla mnie osoba: Życzę Ci abyś była szczęśliwa, bo to jest w życiu najważniejsze, tylko wtedy będziesz w stanie spełnić swoje marzenia i cele.

Heh … ten stan FLOW …

Życzę Każdemu, aby był Cały Czas szczęśliwy.

Ania

Ten wpis został opublikowany w kategorii Po godzinach i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Decyzje, wybory … no cóż … po prostu życie.

  1. Agnieszka Liszka pisze:

    Dziękuję i Życzę Ci uśmiechu, Szczęścia i stanu FLOW – aby były zawsze z Tobą 🙂

  2. Hanka pisze:

    Aniu, jesteś wspaniała! Dla wielu jesteś niedoścignionym wzorem kobiety czynu tzn. plan i działanie 🙂
    Tak trzymaj!
    Pozwolę sobie dodać, że na nasze wybory ogromny wpływ mają EMOCJE 🙂 tak twierdzi Brian Tracy i ….niestety nawyki 😉
    Szczęścia w Nowym Roku i… w następnych też 😀

Dodaj komentarz